1000₺'YE 100₺ ANINDA İNDİRİM!' 1500₺ ve ÜZERİ SİPARİŞLERDE ÜCRETSİZ KARGO 6 TAKSİT İMKANI HIZLI TESLİMAT KAPIDA ÖDEME
Yukarı Dönme Butonu Web Sayfası Web Sayfası
SSS Sık Sorulan Sorular
Müşterilerimizin daha önce sorduğu sorulardan yararlanabilir yada yeni soru sorabilirsiniz.
 
Aradığınız cevabı bulamadıysanız bize yeni bir soru sorabilirsiniz
Soru Sor
Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Deniz Kocatepe 14/05/2025 11:45:13
Cevap :
Saat 15:00'e kadar verilen siparişleriniz aynı gün kargoya verilmektedir.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Didem Yılmaz 14/05/2025 11:18:00
Cevap :
Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek, 'Siparişi Tamamla” adımında karşınıza çıkan ekrandan 'Üye Olmadan Devam Et' demeniz yeterli. Üye olmadan verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden ve cep telefonu numaranızdan takip edebilirsiniz. Siparişlerinize ait bilgilere erişebilmek için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.
Sitenizdeki tüm ürünler mağazalarda da mevcut mu?
Burcu Ekinci 14/05/2025 11:17:00
Cevap :

berox.com binlerce adet seçenek ve yüz binlerce adetten fazla stok ile satış yapmaktadır. Sitemizde görmüş olduğunuz ürünlerin tamamını ve daha fazlasını fiziksel mağazalarımızda bulabilirsiniz.
Toptan satışınız var mı?
İzel Demir 14/05/2025 11:15:56
Cevap :
Toptan satışımız mevcuttur. Toptan alımlarınız ile ilgili detaylı bilgi alabilmek için WhatsApp Müşteri Hizmetleri numaramız +90 530 346 3195 ‘dan bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Stoklarınız ne sıklıkla güncelleniyor?
Yağmur Miçooğulları 14/05/2025 11:14:57
Cevap :
berox.com’a her gün yeni ürünler geldiği gibi tükenen ve talep gören ürünlerin de stokları yenileniyor. Beğendiğiniz fakat yeterli stok bulunmadığı için sipariş veremediğiniz ürünün stoğa geldiğinde haberdar olmak için ürün detay sayfasında “Stoğa Gelince Haber Ver” özelliğimizi kullanabilirsiniz. Daha fazla yeni ürün ve yenilenen stoklar için ise online mağazamızı daha sık ziyaret edebilirsiniz.
Hangi Kargo Firmaları ile gönderim sağlıyorsunuz ?
Fatma Beyaz 14/05/2025 11:00:06
Cevap :
Aras, PTT ve Yurt İçi kargo ile çalışıyoruz efendim. Türkiye'nin 81 İline kargo hizmetimiz vardır.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Ayşe Can 14/05/2025 10:58:15
Cevap :
Şifrenizi unutmanız durumunda “Üye Giriş” sayfasında yer alan “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayabilirsiniz. Hesabınıza ait e-posta adresini yazdıktan sonra güvenlik kutucuğunu doldurarak tekrar şifre talebinde bulunabilirsiniz.
Kapıda ödeme seçeneği mevcut mu ?
Zeynep Nefsi 14/05/2025 09:58:20
Cevap :
Kapıda nakit ve kredi kartı seçeneklerimiz mevcuttur
İade var mi
Sevilay özcan Özcan 11/05/2025 07:22:56
Cevap :
Değişim ve iade seçeneklerimiz mevcuttur.
Merhabalar ben sipariş vereceğim ama değişim gerekirse kac gün için geçerli veya iade varmi
Gülden Kart 23/02/2025 21:16:13
Cevap :
İade ve değişimimiz mevcuttur. 7 gün içinde değişim ve iade yapabilirsiniz.
Toplam Sonuç 10 Soru
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.